Seminář je částečně opakováním základního kurzu o cloudových řešeních Microsoft Office 365 nebo G-Suite (dle požadavků jednotlivých škol) i jejího praktického využití ve výuce na SŠ a VOŠ. Součástí semináře je i praktický workshop zaměření na získání ICT dovedností v dané oblasti. Rozšiřující kurz se zaměřuje na jednotlivé aplikace dle výběru daného školského zařízení. Součástí kurzu jsou základy administrace a bezpečnosti jako například šifrování dat s ohledem na ochranu osobních dat pracovníků školy, žáků i rodičů. Pro praktické ukázky bude využita školicí licence Microsoft Office 365 či G Suite (dle požadavků jednotlivých škol) žadatele (případně licence školy, dle potřeb školy) a další podpůrné materiály.
VZDĚLÁVACÍ CÍL:
Cílem semináře je získání dalších praktických zkušeností pro začleňování cloudových služeb do chodu školy z pohledu pedagoga i z pohledu vedení školy. Rozšíření dovedností principů (Sdílení techniky, Sdílení aplikace, Sdílení dat, Sdílení pomoci, Sdílení nákladů). Získaní další ch praktických dovednosti s Outlookem, Kalendářem, OneDrive a Skype – pochopení synchronizace mezi jednotlivými zařízeními i platformami. Ukázka začlenění běžných denních agend jako školní informační systémy typu Bakaláři do prostředí cloudu s důrazem na bezpečnost. Vytvoření prvních intranetových webů typu SharePoint (Google Webs), prvního projektů pomocí Planner, či analytický nástroj Power BI.
MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ A UPŘESNĚNÍ CÍLOVÉ SKUPINY
Cílovou skupinou semináře jsou pedagogičtí pracovníci mateřských, základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií. Seminář je vhodný, jak pro celý učitelský sbor, tak i pro řídící pracovníky.
Minimální počet účastníků je: 10 osob
Maximální počet účastníků činí: 20 osob
Předpokládaný průměrný počet účastníku cca 15.
CENA:
1 osoba/990 Kč s DPH
Hodinová dotace semináře činí 8 hodin.
Kurz má akreditaci DVPP Č.j.: MSMT- 12869/2017-2-529